12/19/2014

Szybki makijaż na sylwestra - krok po kroku

Hej. Dzisiaj przychodzę z propozycją makijażu na sylwestra dla zabieganych. Bezpieczną opcją może być akcent na usta i delikatne oko, bądź smokey eyes i naturalne usta. Jednak postawiłam na użycie złotego pigmentu firmy Inglot. Makijaż można wykonać bardzo szybko. Zapraszam do oglądania i komentowania. 

Klasyka ze złotym pigmentem 
  1. Na początku nakładamy na oko bazę, ewentualnie używamy czarnej kredki lub cienia w kremie jako bazy. Ja użyłam czarną kredkę (Golden Rose), następnie rozmazałam/ wycieniowałam wszystko dokładnie. 
  2. Nałożyłam pigment (Inglot nr 42)- na sucho, można także na mokro. Odradzam przygotowanie wcześniej całej twarzy (podkład itd) ponieważ pigment zwłaszcza na sucho może się obsypać. Nie ma co się stresować przed wyjściem na imprezę :) 
  3. Następnie używam dowolny delikatny brązowy cień i zaznaczam lekko załamanie powieki. 
  4. W kąciku wewnętrznym dodaje pigment Kobo violet blush oraz maluję czarnym eyelinerem (Kryolan) kreseczkę. Tuszuje rzęsy (Benefit). 
  5. Teraz przygotowuję twarz - baza, podkład puder. Używam odważniej bronzera (Sephora) i rozświetlacza (Sephora).
  6. Na koniec maluję usta i utrwalam makijaż fixerem firmy Kobo. Zalecam zabrać ze sobą błyszczyk ewentualnie szminkę do torebki :)  
Modelowała w szybkiej wersji makijażu: Adrianna Łapińska 

A wy macie już zaplanowany makijaż na sylwestra? 


6 komentarzy: