1/19/2015

Makijaż wieczorowy na karnawał (inspirowany Beyonce Haunted)

Hej. Dzisiaj przygotowałam dla was mocny makijaż na karnawał. Zainspirował mnie teledysk Beyonce Haunted. Co prawda w klipie wydaje się troszkę delikatniejszy, jednak w rzeczywistości jest to mocny i wyrazisty makijaż. Praca ze światłem robi swoje :) Duża ilość światła rozjaśnia kolory. Wkrótce kolejne makijaże na karnawał oraz nowe recenzje. Dzisiejszy wykonałam bardzo fajną paletką Sephory, która była dostępna w okresie świątecznym w drogeriach. Zapraszam do oglądania i komentowania :) 



A teraz ja :) 

Moje włosy mnie nie słuchają - nie przejmuje się tym ;)


LISTA

TWARZ - Benefit big easy 03 light medium (wkrótce będzie recenzja), puder Sephora, bronzer Wibo fantasy (bardzo średni, ale pachnie jak ciasto), 

BRWI - paletka do brwi firmy Pierre Rene, korektor do brwi firmy Eveline brown,

OCZY - baza Artdeco 10s, paletka Sephora (zdjęcie poniżej) dodatkowo cień niebieski Inglot, pigment Kobo violet blush, sztuczne rzęsy oraz tusz Bobbi Brown everything mascara black, eyeliner brokatowy jako klej do brokatu z limitowanej edycji Catrice oraz brokat do oczu różnokolorowy Essence

Jeśli chcecie recenzje tej paletki, dajcie znać w komentarzu. 
Co prawda jest to produkt limitowany

USTA - kredka Flormar 217, szminka Flormar deluxe cashmere dc27, błyszczyk Glazel diamond coctail nr 11 

A na koniec jeszcze teledysk Beyonce 


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Karnawałowy makijaż" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze pomysły na imprezowe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo odważne połączenie - mocne oczy i wyraziste usta, prawdziwie karnawałowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na imprezę - super propozycja:)

    OdpowiedzUsuń