2/02/2015

Karnawałowa sesja z wenecką maską

Hej. Dzisiaj prezentuję wam kolejną sesję (parę czeka już w kolejce). Tym razem na karnawał z wykorzystaniem prawdziwej weneckiej maski (nie moja - pożyczona od przyjaciółki). Zdjęcia robił super fotograf Tomasz Grzegorczyk (facebook fanpage oraz blog), modelowała Adrianna. Przygotowałam na potrzeby sesji całą stylizację, fryzurę i oczywiście makijaż. Lista zapamiętanych kosmetyków na dole (podczas malowania nie mam za bardzo jak zapisywać każdy kosmetyk). Zapraszam do oglądania i komentowania :) 




Dziękuje wszystkim za cudowną sesje, w przyszłości na pewno będą kolejne :)

LISTA:

TWARZ - podkład Bourjois 123 Perfect clair beige, puder Kryolan, bronzer Sephora, rozświetlacz Sephora,

BRWI - żel do brwi Eveline brown,

OCZY - cienie Inglot, pigment Inglot nr 85, sztuczne rzęsy, tusz Benefit they're real!,

USTA - kredka do ust Sephora 20 real red, szminka w kredce Oriflame 

Mam zapisane moje pomysły na nowe makijaże i charakteryzacje, tylko ostatnio czasu brak. 
Na pewno będą realizowane!  

5 komentarzy:

  1. Ada na zdjęciach jak zwykle zjawiskowo <3 Makijaż jest śliczny, dobra robota! Całość wyszła bezbłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super zdjęcia i jakie precyzyjne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niestety, ale ja nie potrafię robić takich zdjęć :P Robił je fotograf

      Usuń