2/20/2015

Naturalny makijaż na co dzień - porady

Hej. W dzisiejszym poście postanowiłam podzielić się moimi radami, spostrzeżeniami odnośnie dziennego, naturalnego makijażu. Przyznam, że jest to najczęściej wybierana przez mnie forma makijażu. Bardzo często maluje tak właśnie modelki do sesji zdjęciowych, kiedy stawiamy na naturalność. O to parę wskazówek. Zapraszam do czytania i komentowania, jestem ciekawa jaki wy makijaż preferujecie na co dzień :) 


1. Po pierwsze pielęgnacja i dobrze dobrany podkład

Nie ma nic gorszego jak nieodpowiednia pielęgnacja, przesuszona skóra itd. O zasadach pielęgnacji różnych rodzajów cery przygotuję osobny post. Natomiast ja na co dzień stosuje krem BB lub lekki podkład. Wiem, że osoby z problematyczną cerą starają się zasłonić wszelkie niedoskonałości. Polecam stosowanie podkładu, a następnie korektora. Jednak odradzam malowanie się zbyt mocnym fluidem, po kilku godzinach na twarzy utworzy nam się maska, zmarszczki w zagłębieniach koło ust. Najważniejsze jest zakryć, jednak nie przesadzić z ilością kosmetyku. Zwłaszcza mocno kryjące podkłady będą na jasnej cerze wyglądać zbyt ciężko i dodadzą nam lat, a tego przecież nie chcemy :) 


Dzisiaj mamy duży wybór kremów BB
Ja ostatnio używam kremu BB Benefit 

2. Promienna cera i rozświetlenie

Od razu zaznaczę, że nie chodzi o wieczorowy błysk, pigmenty itd. Mimo, że matowe cienie wyglądają na oczach bardzo naturalnie polecam dodać nieco blasku poprzez kremowe z lekkim perłowym połyskiem. Nie zapominajmy także o różu (może być w kremie, bądź z delikatnymi drobinkami). Rozświetlamy delikatnie twarz.

Niezawodne już meteoryty Guerlain 
Delikatnie rozświetlają i zmiękczają rysy


Róże w kremie
Ja polecam w przystępnej cenie z Maybelline 

3. OCZY - żadnych kreseczek

Może brzmi to troszkę radykalnie, jednak w delikatnym makijażu, stawiając na naturalność odradzam ciemne kreski. Obrysowanie oczu także może sprawić, że będą wyglądać na ciężkie i zmęczone. Polecam zatem stosowanie brązowych kredek do oczu lub innych jaśniejszych kolorów. Brwi natomiast polecam rozczesać oraz ewentualnie użyć wosku, żelu aby je przygładzić. Dokładne malowanie cieniem na co dzień daję sztuczny efekt i przerysowany (co innego w makijażu wieczorowym lub scenicznym). Rzęsy tuszujemy. Masz jasne - użyj brązowej mascary. 

Idealny zestaw do naturalnego makijażu

Proponowane przez mnie cienie

Polecam zwłaszcza paletkę Lancome fiolety po prawej dla zielonookich
Mam i jestem bardzo zadowolona :)

4. Naturalne usta


Najlepszy wybór to błyszczyk :)

MOJE MAKIJAŻOWE PROPOZYCJE Z SESJI

Make-up ja :)
Modeluje Malwina 

Make-up ja
Zdjęcie Kalina Ciszewska

Mocniejsza wersja dziennego makijażu w moim wykonaniu

Czekam na wasze zdanie
Jak wy malujecie się na co dzień? 
Stawiacie na naturalność?

6 komentarzy:

  1. Ja kremów BB bardzo często używam na co dzień, gdzie wiem że nie muszę wydziwiać z makijażem. Dobrze u mnie się sprawdzają, do tego tusz na rzęsy, podkreślić brwi i mogę wychodzić z domu :D Podkład na jakieś inne wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przygotowany post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na co dzień prawie wcale się nie maluje :d Jakoś nie odczuwam potrzeby, a jak już to nakładam podkład, korektor, tusz i troche bronzera i voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga

    OdpowiedzUsuń