3/23/2015

Recenzje - kolorówka Maybelline & L'Oreal

Hej. Dzisiaj prezentuje wam krótkie recenzje wybranych produktów firmy Maybelline oraz L' Oreal. Jesteście ciekawi? Zapraszam do czytania i komentowania. 


Maybelline Rocket Volum' Express Mascara 


Sceptycznie byłam nastawiona do tej mascary i moje obawy po części się sprawdziły. Nie jest to rewelacyjny produkt, co najwyżej średni. PLUSY: cena (około 30 zł), nie kruszy się, nadaję efekt sztucznych rzęs, zwiększa raczej objętość rzęs, ale nie wydłuża. MINUSY: nie wydłuża, ciężko bardzo się zmywa (rano wstaje i mam czarne plamy pod oczami, masakra). Może sklejać rzęsy. Moja ocena to 3,5/5 dla tego produktu. Więcej raczej go nie kupię. Przyznam nawet, że zgubiłam go na ostatnim wyjeździe, więc muszę zainwestować w nowy tusz innej firmy ;)

L'Oreal Color Riche szminka 


Mój ulubieniec ostatnich miesięcy, zwłaszcza w naturalnym makijażu. Cena coś około 36 zł. PLUSY: kremowa, przyjemna konsystencja, łatwo rozprowadza się na ustach, trwała, delikatne, naturalne kolory (ja mam nr 379), nie wysusza ust. MINUSY - brak :) Moim skromnym zdaniem może spokojnie konkurować ze szminkami z górnej półki (YSL, Dior, czy Chanel). Moja ocena to oczywiście 5/5. Jestem ciekawa, czy któraś z was jej używała i też jest zadowolona? 

L'Oreal paleta cieni do powiek 

oraz inne paletki z tej serii

Cała seria paletek zawiera w sobie harmonizujące kolory, za pomocą, których można wykonać dzienny, bądź wieczorowy makijaż. PLUSY: dość dobra pigmentacja (mogłaby być troszkę lepsza), trwałe, eleganckie opakowanie. idealne do smokey eye. MINUSY: cena 52 zł za paletkę, troszkę trudno się je rozprowadza, po kilku godzinach mogą zbierać się w załamaniu powieki. Moja ocena to 4/5. 

Jestem ciekawa waszej opinii o kosmetykach, zapraszam do komentowania ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz