4/01/2015

Charakteryzacja i stylizacja: steampunk

Hej. Dzisiaj przed świętami efekty ostatniej sesji zdjęciowej. Tym razem oprócz klasycznego makijażu wykonałam, a raczej namalowałam część miedzianej maski. Wszystko utrzymane w stylizacji steampunk przygotowanej przez Golemarium (ręcznie szyte stroje!). Zdjęcia robił Piotr Bardo, a modelowała Weronika Biruta. Do malowania maski użyłam zestawu supracolor firmy Kryolan, natomiast metalowe nity zrobiłam z plastikowych, samoprzylepnych oczek pomalowanych złotym lakierem do paznokci. Zapraszam do oglądania i komentowania ;) 





Ktoś z was lubi styl steampunk? 
Ja tak ;) 

4 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wykonane! A styl bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twoja charakteryzacja :)
    Ja niestety jestem noga jeśli chodzi o takie twórcze makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic innego nie pozostaje jak ćwiczyć ;)

      Usuń