4/30/2015

Delikatny makijaż ślubny - moja propozycja

Hej. Dzisiaj prezentuje na blogu moją propozycję makijażu ślubnego w bardzo delikatnym wydaniu. Wiem, że nie każda panna młoda jest przekonana do mocnego makijażu w dniu swojego ślubu. Najważniejsze jest, aby czuć się najlepiej :) Przygotowałam również fryzurę i pomogłam przy stylizacji. Zdjęcia robiła Elżbieta Tomiak, a modelowała Adrianna ;) Dziękuje jeszcze raz. Zdjęcia zostały zrobione w Parku Oliwskim w Gdańsku. Nie pamiętam dokładnie wszystkich kosmetyków, jakich użyłam - więc podaję na dolę tylko nazwy marek. 

Co sądzicie o takiej sukience na ślub? Chodzi o długość :P 



Użyłam kosmetyków firmy: Mac, Inglot (cienie do powiek), Max Factor, Yves Roche, Kobo, Benefit, Sephora, L'Oreal, Bobbi Brown 

Jak wam się podoba taka propozycja makijażu ślubnego?
Chcecie w przyszłości wersję mocniejszą? 
Zaznaczam także, że na blogu nie publikuję zdjęć prywatnych klientek dbając o zasady prywatności!

6 komentarzy:

  1. Cudowny, nieprzesadzony :) taki jak być powinien :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia <3 Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, sama bym się nad takim zastanowiła na tak wyjątkową uroczystość ;)

    OdpowiedzUsuń