5/29/2015

Lata 20 - sesja

Hej. Dzisiaj prezentuje wam sesję inspirowaną latami 20 (nie jest to wierna charakteryzacja, ale raczej troszeczkę współcześniejsza wersja). Mam nadzieję, że będzie to inspiracja dla dziewczyn, pań wybierających się np. na jakąś tematyczną imprezę. Zmalowałam makijaż, przygotowałam stylizacje oraz fryzurę. Zdjęcia wykonał Tomasz Grzegorczyk, a pozowała Joanna Rybka. Niestety nie pamiętam dokładnie jakich używałam już kosmetyków ponieważ sesja miała miejsce ponad miesiąc temu. Wiem, że były to produkty marki Sephora, Inglot, Lancome - cienie oraz Eveline, Chanel (jak widać pracuję na różnych markach). Zapraszam do oglądania oraz komentowania. 

Troszeczkę uwspółcześniłam look lat 20 ;) 



Mam nadzieję, że sesja się wam podobała ;) wkrótce kolejne 

2 komentarze:

  1. ja bym zrobiła jeszcze z brwi takie cienkie kreseczki, wtedy kwintesencja lat 20tych ;) ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę, ale modelka ma takie ładne brwi, że nie mogłam inaczej ;)

      Usuń