5/13/2015

Rossmann promocje - co kupiłam

Hej. Dzisiaj ostatnie małe zakupy. Jak wszyscy już wiedzą były 3 tygodnie promocji na kolorówkę w Rossmannie. Każda z nas czeka na ten czas i planuje co by tu kupić. No właśnie, czy można planować? Ja podeszłam na totalnym luzie do tych zakupów, bez żadnej listy i nawet bardzo dobrze zrobiłam. Mimo, że zakupy starałam się zrobić jak najszybciej i rano to już i tak połowy rzeczy nie było, albo były pootwierane i obmacane. Niestety są testery, jednak nikt za bardzo się tym nie przejmuje i w szale zakupowym łapie do ręki co popadnie, żeby przetestować na dłoni, czy to ten odcień, kolor. Dlatego były to spontaniczne zakupy, jedynie dwie, trzy rzeczy miałam wcześniej upatrzone. Kosmetyki niektóre już przetestowane, więc mogę troszkę więcej o nich napisać. Zapraszam do oglądania i czytania. 


Błyszczyk L'Oreal Glam Shine w cenie promocyjnej około 17 zł. Kupiłam nr 11 rose crystal. Słyszałam o nim same pozytywy. Jeszcze nietestowany, podobnie jak kredka do ust Lovely nr 03. 


Rozświetlacz Dr Irena Eris - mój ostatni ulubieniec! Na pewno będę wracać do tego produktu. Idealny, bez drobinek w zimnym odcieniu. Pięknie rozświetla, mocna pigmentacja, rewelacyjnie sprawdza się na sesjach zdjęciowych. 


Szminka Eveline (przyznam się, że nie przepadam za tą marką, ale w promocyjnej cenię mogę przetestować szminkę). Color edition nr 711, jednak na ustach kolor wychodzi jaśniejszy - pierwszy minus tego produktu. 


Jak zwykle moje ulubione szminki Rimmel - tym razem postawiłam na ładne naturalne kolorki. Jasny róż nr 206 nude pink oraz 077 asia :) 


Puder z najnowszej serii Bell - jednak jest to produkt słaby, mam również podkład. Nie będę za bardzo hejtować tych produktów, poczekam na inne recenzje. Może tylko u mnie się nie sprawdzają.

Jestem ciekawa waszych zakupów, podawajcie linki do swoich blogów :)  

4 komentarze:

  1. Zakupy z głową! :)
    Ja również starałam się nie stracić głowy i suma summarum zostawił w Rossmannie łącznie ok. 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba u nie cenowo wyszło podobnie ;) po drugie trudno szaleć jak mało towaru było :P

      Usuń
  2. Szminka Eveline i rozświetlacz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny rozświetlacz *.* kojarzy mi się z tym kwiatkiem z bajki Zaplątani :D oglądałaś?

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń